Onsdag

Jo nå golfspelandet gick det sådär med igår. Första hålet var ur-bra och var alldeles perfekt spelat men sen hände det nånting och resten av rundan vara bara disaster. Som tur spelade vi bara nie hål - mina nerver sku inte ha klarat nie hål till med så uselt puttande som jag presterade igår.

Men på kvällen hade vi orkesterövning och det var kul! Jag har ju inte set orkestern på länge och det var roligt att vara med igen. Efter övningen for en del av oss ut en runda på stan bl.a. till Aussiebar nära Kampen (som tydligen har öppnat medan jag var borta eller sen har jag bara missat det). Bra paikka, lite för få sittplatser men kul stämning och australiensarna bakom baren var just coola. Den fick mig osökt att tänka på Heidi...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet