Mystiska saker

På fredag hade nån ringt från en välkänd firma som vi samarbetar med till styrelserummet på nationen och frågat efter mig på engelska, men jag hade redan farit hem. Idag ringde hon på nytt men vägrade säga vad hon hade för ärende utan sa bara att hon ska skicka mail åt mig om det. Nåjå, jag gav henne min email-adress, men ännu har jag inte fått nåt mail. Jag ser redan nu framför mig hur det här utvecklas till nån evig följetong där hon ringer och ringer och aldrig säger vad hon vill. Suck.

Den här veckan är f.ö. ganska spännande; på torsdag väljs styrelsebildare för nästa år, en person som kommer att sitta med i vår styrelse hela slutet av året så valet påverkar mig helt direkt iom att han blir den 10 personen i styrelsen. Vi har 3 bra kandidater och utgången är inte direkt förutsägbar och just nu är det ganska mycket mygel i alla hörn...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet