Facebook

Jag är helt totalt hooked på facebook. Från att ha varit lite negativt inställd till det hela har jag gått till att bli helt beroende och nu kan jag inte mera förstå hur jag nånsin klarade mig utan facebook. Typ.
Facebook är egentligen totalt onödigt om man jämför med mer seriösa nätverk typ LinkedIn, men som ett nutidsfenomen är det helt genialt. Faktumet att man kan ändra sin profil och göra tillägg och ändringar i all evighet gör att man kan fördriva ungefär hur länge som helst där...
Under den korta tid jag har varit medlem har en massa andra i min bekantskapskrets också joinat - antagligen en effekt av att många har tråkigt på sommarjobben. Nu återstår att se vad som händer i september när man borde koncentrera sig på studier istället för på facebook...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet