Jobb

Äntligen finns det nånting att göra på jobbet! Tiden går mycket snabbare när man har nånting att göra och det känns mycket vettigare att göra nånting för lönen som betalas...

Igår gjorde vi en ganska stor insats för flytten genom att dels tömma några skåp som vi skall få av mina föräldrar (många udda 70-tals glas där inne...) och dels genom att montera ned hela juristpojkens bokhylla. Det är förresten inte alls så pjåkigt att montera ned bokhylla om man gör det med lite vinpauser emellanåt =)

Ikväll skall jag städa kylskåp och badrumsskåp. Jag hatar att städa kylskåp för jag inbillar mig alltid att där bor nånting äckligt i nåt hörn. Det har det gjort varje gång hittills, och jag antar att det inte är något undantag idag heller...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet