Gött mos

Idag har regnet öst ner hela dagen här, men har suttit i sammanlagt nie timmar och gjort grupparbete med min grupp så det hade inte så stor skillnad. Vårt grupparbete är verkligen massivt och det är lite dumt att jag åker bort just nu som vi borde slutspurta med det - speciellt som en av våra gruppmedlemmar har hoppat av - men det kan inte hjälpas.

Förutom att jag idag har lärt mig en massa om politiska styrmedel har jag också lärt mig att det inte heter litegrann utan litegranna och att "gött mos" är ett uttryck som man kan sätta in lite när som helst.

Imorgon sammanstrålar jag med familjen på Zürich flygfält och sen åker vi hit för att åka skidor i några dagar. Hoppas bara solen skulle skina lite, de senaste åren har vi alltid haft extrem otur med vädret...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet