Blä för grupparbete

Just nu känns det som att jag inte gör något annat än äter, sover och gör grupparbete. Med tanke på att jag verkligen inte diggar grupparbete så diggar jag verkligen inte heller merparten av min vakna tid just nu. Som tur har vi mellan-rapports-DL på onsdag och sen blir det paus i grupparbetet över veckoslutet, och dessutom kommer syster hit i övermorgon. Det blir najs! Vi har hyrt bil och skall utforska västkusten lite, hittills har jag ju bara sett Göteborg så det blir spännande att komma bort lite.

Veckoslutet efter det skall jag och en annan finsk utisflicka åka till Köpenhamn över lördag-söndag, så egentligen finns det mycket att se fram emot. Måste bara jobba bort grupparbetet först...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet