Frustrerande!

Idag går det inte alls bra på jobbet - det nya systemet som jag testar hänger upp sig hela tiden och det är tydligen något strul med databasen bakom systemet, så det är sgs omöjligt att veta om de fel man får beror på att det nya systemet har defekter eller på felet i kommunikationen med databasen. Aargh!

Ikväll blir det tennis - det kan hända att jag måste slå ett dussin avreageringsbollar i väggen innan jag kan börja koncentrera mig på riktigt.


_____________
uppdaterad 13.45

Nåmen suck! Efter två timmar av meningslöst testande kommer teamledaren på att det inte ens är möjligt för mig att få det att fungera här. Positivt i det hela är ju iaf att det inte är mig det hänger på, så jag behöver inte känna mig helt tom i huvudet, men nu har ju flera timmars arbete bara varit bortkastat.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.