Oövervakad

Idag och imorgon är det bara jag och den andra sommarjobbaren på kontoret. Min självdisciplin är ganska dålig när ingen är här och tittar på mig, men som tur måste jag rapportera vad jag håller på med ganska ofta så jag kan inte slappa totalt utan måste få något gjort också.
I vilket fall som helst blir det en kortare dag idag eftersom jag skall gå på 90-års kalas idag som börjar redan kl 16 så jag måste fara från jobbet redan strax efter kl 15. Före det blir det iaf lunch med syster T.

Kommentarer

  1. Är syster T medveten om att ni skall gå på lunch? Hon mejlade nämligen mig för en timme sen och bad mig på lunch... =) Just checking!

    Njut av att vara oövervakad!

    i

    SvaraRadera
  2. Hon blev medveten om det - hon var egentligen på väg på lunch med mig först imorrn men missförståndet ordnade upp sig :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet