Kvällssysslor

Nuförtiden få barnen sover så bra (ta i trä)  har jag alltid stora ambitioner till att göra saker på kvällarna, men sen går luften ur mig. Max 40min efter läggning av den äldre håller dagens adrenalin i sig och då gäller det att passa på, sen är det inte fysiskt möjligt att åstadkomma något vettigt mera. 

Idag lyckades jag som genom något under fixa både en julklappsbeställning (posten får lov att reda upp sin strejkhärva snart!) och tråk-kolla våra husförsäkringar (har haft en gnagande känsla av att vi kanske inte haft huset försäkrat men det hade vi såklart. Så nu kan jag släppa den tanken). 

Bäst att dricka en kvällscoca-cola och smälla i sig lite blåbärspaj. Kanske ett avsnitt grey's anatomy på det? Så får det bli. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet