Ibland blir det inte som man tänkt sig...

Idag hade jag ju då tänkt göra en massa saker, och dessutom studera flitigt. Det blev ju då inte riktigt som jag tänkte mig, jag hann göra alla små saker, men dessa små saker tog längre än planerat, så jag hann inte alls skriva referatet som jag tänkt och att räkna några uppgifter hann jag inte ens tänka på. Däremot hann jag:
-gå på pump - spinningen var full
-laga mat (men det blev inte så gott..)
-prata i telefon
-skriva säkert 30 email
-läsa Svensk Damtidning på biblioteket på hemvägen från pumpen
-se på Desperate Housewives och äta middag hos A
-skriva ett utkast till innehållet till en hemsida.

Ganska mycket gjort, men allt tog mycket längre än jag hade tänkt...Imorrn får det lov att bli mer disciplin på fröken.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet