Pump

Idag har jag tagit mod till mig och vågat mig in på ett bodypump-pass. Är väldigt stolt, och dessutom väldigt glad över att jag inte tyckte att det var speciellt svårt eller överdrivet tungt alls. Nu tror jag att det skall få bli en del av mitt veckoschema - min syster berättade just att man borde köra ett pass bara muskler, ett pass aerobiskt och ett blandat pass i veckan för att få en mångsidig träning. Så nu kör jag på det. Sen har jag också konstaterat att träning ger mersmak - ju mer jag tränar, desto oftare har jag lust att gå och träna. Just nu har jag lust att gå på ett spinningpass imorrn. Vad beror det på?

På kvällen blev det middag med flickorna hos mig - mat idag blev inte fisk som tänkt utan istället höna med grönsaker i ugnen och ris. Helt ok. Och desperate housewives som efterrätt - jaa - det blir bara mer och mer spännande. Why on earth bröt Mike sig in hos den där gamla tanten?

På veckoslutet är det farsdag. Which reminds me att jag lovade fixa ett kort till vår present som syster redan fixade, så det dilemmat är löst...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet