Ingen framgång

Att ha datorn med på föreläsningarna är definitivt inte min grej - det resulterar bara i att jag följer med ännu mindre än tidigare och istället sitter och surfar/blogger/nånting annat inte studierelaterat...Men å andra sidan så är den här veckan nästan över och jag har ändå inte studerat så flitigt (läs: överhuvudtaget) den här veckan så det är ingen idé att anstränga sig för en föreläsning på torsdag och en på fredag.

Igår deltog jag i uttagningen till finska mästerskapen i Sudoko. 300 personer går vidare till nästa omgång. Man hade en timme på sig att göra så många som möjligt, och jag fick tidspress och lyckades inte alls bra. Blev nästan besviken och måste gå hem och lösa alla sudokun i sudokuboken och vara jätte-bra nästa år.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet