Fredag

Idag har mamma och jag inhandlat en powersuit åt mig - dvs en byxdräkt för de tillfällen då jag skall representera nationen på diverse rektorsluncher och annat kul. Resultatet blev en bra - jacka och byxor i mörkaste mörka espressobrunt på gränsen till svart och ett tufft bälte för att göra det hela lite coolare och inte så stelt. Så nu är det bara att matcha med skjortor och toppar i regnbågens alla färger och ta rektorn med stil.
Resten av dagen ha jag tagit det lugnt hemma hos mamma och pappa, skottat snö och handlat mat och ätit gott och nu skall jag snart åka iväg på mitt kvällsprogram. Imorgon åker vi till landet för att hälsa på morfar, tillbaka kommer vi på söndag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.