Torsdag

Idag är det torsdag morgon och igår kväll hade styrelsen träff med en underförening på nationen. Det var kul - speciellt kul var vår ordförande som med jämna mellanrum meddelade att dagens styrelsemöte blir uppskjutet. Till slut hade vi flyttat det från halv tie till halv tolv - så nu fick jag mittiallt en ledig förmiddag. Mycket ledigt idag annars också, jag bestämde mig för att inte gå på sits ikväll, måste få en ledig kväll någon gång,ju.

Det händer typ absolut ingenting som är så spännande att det skulle vara värt att skriva om det i bloggen nuförtiden - det känns lite som att allt jag gör är nationsarbete och "representation" på det ena stället efter det andra, och däremellan försöker jag få ens någon liten studievecka...Snart är det veckoslut, skönt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.