Snö

Snön vräker ner idag och täcker in allting hur snabbt som helst. Just typiskt att det snöar massor den dag då jag har bil - fick börja med att borsta av den innan jag kunde åka iväg imorse och sen fick jag borsta igen när jag kom från föreläsningen och sen får jag borsta igen när jag skall hem senare idag. Grejt, liksom. Dessutom blir man bara försenad när man har bil för man tycker att man har mer tid än man har. Men å andra sidan så är det ganska varmt och skönt inne i en bil när det snöar utanför.

Det blir en busy vecka den här veckan också med två spelningar och sjuttielva möten och en provning hos sömmerskan och sen måste jag också hinna packa för på fredag bär det av till alperna på skidsemester, hurra!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet