Biljettjänst och bokmässa

Just som jag hade hunnit bli så glad för att vi skulle se Bo Kaspers den 6.12 så blir man besviken igen - trots att jag hade kollat och dubbelkollat så dög inte mitt presentkort till biljettjänst till den konserten (men nog till deras andra konsert nästa dag. How weird is that). Så nu hatar jag typ biljettjänst. Det var bättre förr.

Men idag var annars en bra dag, tog ledig eftermiddag från nationsarbetet och var på bokmässa med mamma och syster T. Hur kul som helst, massa böcker med alldeles nya omslag utan fingermärken och så....kultiverat. Köpte en del men pekade också ut julklappstips, bl.a. Ebbas stil. Vardagslyx ligger däremot fortfarande kvar och väntar på att jag skall kunna berättiga att det är värt att köpa den...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet