Golfmästerskap

Jee - jag blev andra i golfmästerskapet idag och sänkte samtidigt mitt handicap till 35! Är alldeles bubbligt glad och kan inte förstå hur jag kunde spela så bra idag när jag inte har spelat på hur länge som helst. Säsongens mål var att sänka till 36 och jag hade redan gett upp och tänkt nöja mig med 39 som jag nådde i juli, men det här var ypperligt. Nu vill jag spela mera. Genast. Helst.
Och Linna Golf banan var så fin - utmärkt skick trots den torra sommaren. Det är nånting visst med att spela golf när det är så kallt att nästippen blir röd, det ligger gula och röda blad överallt och bollen gör spår i daggen på greenen.

Förresten är bonusspåret Paradiset på Bo Kaspers Orkesters nya skiva Hund väldigt bra. Kul att de har gjort en cover av en finsk låt dessutom.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet