Bra fiilis

Idag har varit en bra dag trots att jag försov mig...Vi hade lunch med nationens hedersmedlemmar och det gick riktigt bra, så bra att en del av oss fortsatte dricka vinet som hade blivit över hela eftermiddagen =)
Idag har jag dessutom jobbat med såna saker som jag tycker att är jätte roliga att jobba med och som jag ser som det viktigaste av de uppgifter min post innebär, så det var kul. Nu återstår att se vad arbetet leder till, men jag tror att det blir riktigt bra.
Imorgon är det månadsmöte så då blir styrelsen igen utvärderade av nationens medlemmar.
Spännande spännande.

Kommentarer

  1. Försova sig ja. Av nån anledning har jag försovit mig alla dar hittills den här veckan. Eller jag har vaknat till väckarklockan men sen somnar jag om och vaknar en halvtimma senare. Så jag hinner till jobbet (precis) men måste stressa som attan. Inte bra det här... Iaf, ha en bra dag!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet