Hurra!

Juristpojken och jag vann trivial igår-hurra! Fast det var den där konstiga trivialupplagan med frågor bara från de senaste 20-åren och förstås måste man ju ha lite tur också...Men t.ex. visste vi att prins Harry är född 1984 och att en drakbåt är lång och smal och utsmyckad. Men på den sista frågan om vilken internettjänst som har fått sitt namn från någo hästar i Gullivers resor (svar: Yahoo) var det nog inte min förtjänst att vi svarade rätt. Men kul kul att vi vann - jag är så dålig på att förlora...

Idag har styrelsen ätit lunch med högskolans rektor. Spännande, men inte så god mat tycker jag... Ikväll är det spelning med orkestern men före det skall jag gå och inviga mina nya träningsskor.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet