London!

Hurra - juristpojken och jag skall åka till London på förlängt veckoslut efter nyår! Jag har bara varit i London en gång och då i ca 6 timmar, så jag ser verkligen fram emot att åka. Vi åker på fredag kväll och kommer hem på måndag kväll, så det blir 3 hela dagar då man ju rimligtvis borde hinna både med de obligatoriska sevärdheterna och annat kul...Måste köpa guidebok.

Annars har veckoslutet varit kul - på fredag var det sits på nationen som började tråkigt men blev riktigt bra i slutändan. Fredagkväll avslutades på juristföreningens Miami Vice-party så jag hann med mycket den kvällen...
Lördag var utmärkt - vi började med dagen-efter-frukost på Subway följt av lång promenad i det fina vädret. Sedan lunch med syster innan badrumsinvigningsparty hos A - vi klippte till och med band för att inviga det hela =) Lördagkvällen avslutades på UMO Jazz house där det var bra fiilis och kul musik.

Farsdag firades hemma hos mamma och pappa med lunch med farmor och farfar. Och sen skickade mamma med en massa god mat hem också så inte bara magen med också mitt kylskåp blev mätt av den lunchen...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet