Fredag!

Fredag - hurra! Det finns inga bättre veckodagar än fredagar, det enda som tävlar med fredagar är långa lata söndagar i sängen då måndag är ledig. Men det händer inte så ofta, så fredag vinner.

Den här fredagen blir bra tror jag, klockan är bara 9.40 och jag har redan blivit glad av:
- att jag hittade en bortglömd påse med djungelvrål i min väska. Dessutom en sån där bra 80g:s påse som man inte blir över-socker-beroende av
- att jag äntligen äntligen fick en jobbgrej att fungera efter tre veckors ihärdiga försök
- att jag har hittat en hyresgäst till min lägenhet
- att juristpojken och jag skall göra nånting spännande som han har planerat ikväll
- att jag har gjort min timrdovisning för juli vilket betyder att det snart är lönedag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet