Nytt jobb

Första dagen på nya jobbet innebar mycket skolning och mycket att smälta. Egna projektet vet jag ännu inte så mycket om annat än att mitt "hem"-kontor är i Dickursby (=låååångt borta från centrum för alla som inte är invigna i Helsingfors geografi) men att jag eventuellt också kan jobba från centrum-kontoret och att det antagligen kommer att bli en del pendlande till Oslo, iaf i början. Just nu känns det kul, men det är ganska mycket att smälta...

Imorgon skall jag bekanta mig mer med mitt projekt och mina medarbetare.

Dagens tråkiga sak: bostadsvisningar som inte blir av för att förmedlaren glömt att vi skulle komma.

Nu skall jag spela badmington med flickorna, fullt upp....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.