Anna har läst: American wife

Just det - jag glömde ju helt att berätta hur det sen gick med American Wife.

Det slutliga omdömet blir nog att den får mycket gott betyg av mig och den är nog en av de bättre böckerna jag har läst i år, men jag tycker inte riktigt att den lyckas hålla nivån hela vägen igenom. Den är uppbyggd av tre eller fyra delar och de första är superbra, och det var också i det skedet jag bloggade om den sist. Den sista delen känns tyvärr lite hastigt ihoprafsad och bryggan mellan den sista och den nästsista delen bär inte riktigt, eller är iallafall inte lika stadig som bokens början.

Men ja, visst saknade man den när den var slut, och det är nog lite lesset att jag har läst den nu och inte har de upplevelsen kvar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet