en sen fredagsuppdatering.

Den här veckan har bara svischat förbi med nytt jobb på dagarna och bröllopsförberedelser på kvällarna. Nya jobbet verkar vara alldeles jätte bra iallafall med tre dagars erfarenhet (tydligen finns det inte bara eftermiddagsfrukt utan också fredagsskumpa!) och jag är superivrig på det även om det än så länge suger all must ur en när det är så mycket nytt hela tiden.


Imorgon skall jag vara brudfrämma och jag har på känn att det kommer att bli ett utomordentligt lyckat bröllop! Bruden borde rimligtvis sova sin skönhetssömn just nu och jag skall bara packa väskan så den är klar att slängas in i bilen på väg till frissan imorgon kl. 8.Måste bara göra en liten bloggrunda först innan jag också kryper ner under täcket

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet