Första dagen

Första dagen på nya jobbet avklarad, även om jag inte ännu vet vad jag egentligen skall göra - idag och imorgon är skolningsdagar och sen först får man börja göra nånting på riktigt. Än så länge är det mycket praktisk info om datorer (aldrig, aldrig, lämna sin dator obevakad) och nya telefoner och fritidsaktiviteter och arbetshälsovård och rundvandring och sånt. Och så pauser med te och kex mellan varven.

Jag är taggad som en tiger på nya utmaningar och står och trampar i startgropen och skulle helst komma igång genast genast. Men tids nog hinner jag säkert med det. Men som vi alla vet är ju klädseln halva jobbet så idag fyllde jag på i min jobbgarderob lite så jag iallfall kan se proffsig ut på introdagarna. It's all about appearances.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet