Borde läsa kemi just nu...

...men fastnade framför datorn istället. Har sprungit runt hela dagen idag, först föreläsning, sen lunchmöte, sen räkneövning, sen möte i stan, sen hem via butiken. Orkade inte laga mat så det blev mozzarellapizza och cocacola. Jätte hälsosamt.
Nu borde jag läsa kemi men orkar inte riktigt. Måste skärpa mig.

Imorgon är det A:s inflyttningsfest - det blir kul. Men före det måste jag fixa en sittordning och ett sångblad till lördagens lunch och sånt. Måste hinna fundera på outfiten till inflyttningsfesten också - just nu lutar det mot nya gråa jeansen och ljusröda DKNY-t-shirten med blommorna. Men är inte 100% säker på det ännu. Jag tror att jag måste fundera på outfiten ännu en stund och sen först läsa kemi. Det är en bra plan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet