Söndag

Det här veckoslutet har inte gått enligt mina på förhand uppgjorda planer. Men det var kul ändå =)
På fredag var det inflyttningsfest hos A med flera människor än kvadratmeter i lägenheten. Min plan om att sluta tidigt och gå hem och sova fungerade inte, kvällen slutade typ halv tre (ursprungliga planen var typ 22.30) och dessutom inte hemma i egen säng, utan på en soffa på TF.
På lördag när jag vaknar på tidigare nämnda soffa förbannade jag den idén. Sen var det bara att bita ihop och börja fixa inför lördagslunchen som jag var med och ordnade. Den lunchen blev jätte bra! Så fort jag fick lite mat i mig blev jag som ny och fixade sångledandet med hedern i behåll. Jag fick en ganska cool kommentar efteråt: "Hon ser ut som en prästflicka men sjunger som en teknolog."
Lunchen drog ut på tiden, och jag var hemma ungefär 12 timmar efter att den började..

Idag skall jag ta igen den förlorade tiden och gå till biblioteket och läsa kemi.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet