Rojalist? Javisst!

Alla som känner mig vet att jag har ett nästan barnsligt ivrigt intresse för allt som är kungligt, och jag har stenkoll på alla Europas Kungahus och allas relationer och vad dom har haft på sig och så vidare i all oändlighet. Nåja - till pointen - nu har ju Danmarks kronprins fått en son för typ en vecka sen och nu har de första bilderna kommit och av den här bilden blir man ju bara så glad (länken tycks inte funka, men det är bild 7 i bildserien jag snackar om)
Ok, man ser inte ens barnet, men who cares, egentligen? Jag tycker att redan deras ryggar ser så lyckliga ut..

Kommentarer

  1. haha, vad häftigt att vi postade om samma samtisdigt nästan...men du, vad är det för fel med att lägga upp bilden?

    SvaraRadera
  2. jo alltså jag ville ju länka direkt till bild nr 7, men det funkade tydligen inte...

    SvaraRadera
  3. Deras ryggar ser verkligen lyckliga ut! Känns som om fotgrafen smugit sig på dem, men bilden är säkert väl planerad.. Mary är så vacker by the way!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.