Galna Dagar

Igår försökte jag bota träningsvärken med att gå på spinning. Det kändes riktigt bra under timmen, men när jag steg av cykeln kändes det inte mera så bra. Igår på kvällen kunde jag knappt gå ner för trappor utan att det gjorde ont.

Efter spinningen gick T och jag en snabb runda på Galna Dagarna - men bara utvalda avdelningar (kosmetik och mat) - och sen blev det god torsdagsmiddag för M och mig med höna i rucola-tomat-sås med färskpasta.
Galna Dagar är egentligen ett genialiskt koncept, men jag förstår inte de människor som kommer för dit för att shoppa planlöst. Varuhuset är fullproppat med människor som trängs och skuffas och helst har med sig antingen en rollator eller tvillingbarnvagn för att göra det ännu jobbigare. Det finns bra erbjudanden på typ elektroniken, men att komma bara för att "se sig omkring" är döfött...
T och jag effektivshoppade sånt som är nödvändigt för studerande; tandkräm, schampoo, mozzarella, lufttorkad skinka och havregryn fanns i min påse

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.