Jobb och veckoslut

Den här arbetsveckan har bara runnit iväg. Nu när jag har börjat komma in i mina arbetsuppgifter så är det t.om. riktigt roligt att jobba, mycket av det jag gör har med problemlösning och problemidentifiering att göra och det är kul och intressant. Projektet som helhet är också intressant och roligare än ifjol då det ganska snabbt syns resultat av det man gör.
Nu har jag fått en stoooooor extern skärm som visserligen underlättar arbetet men som också gör att hela projektrummet ser när jag går in på facebook eller mailen eftersom allt blir helt gigantiskt stort på den. :)

Ikväll skall jag vara kulturell och gå och se på finlandssvensk gymnastikfest där kompis A är med i ett(?) programnummer. Beroende på väder och vind blir det sedan utflykt till sveaborg med tyska utiskompisarna imorgon.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet