Ljuset i tunnelns slut

Den senaste tiden tycker jag att det knappt hänt nånting annat än tentläsning i mitt liv. Hösten var verkligen inte den mest variationsrika - jag levde ungefär mitt liv med tentläsning på bibban och kryddade det med enstaka biokvällar och en fest här och där.
Sen spred sig den här tentläsningsfebern till början av 2009 också, och även den här veckan har varit fylld av låååånga dagar i läsesalen. Idag är en sån dag, men inte lika deppig som de andra för oberoende av hur det går i tenten imorrn så börjar jag på ny kula på måndag då projekt Diplomarbete inleds. Det är inte utan att jag är lite ivrig på det.

På måndag skall jag inta mitt arbetsbord på ett kontor alldeles i centrum av Helsingfors och skriva Master's Thesis på det första bladet i mitt nya word-dokument.

Vem skulle ha trott det för några år sedan?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet