Tentdag

Jahapp - idag skall det tentas då. Jag hoppas hoppas att det skulle gå vägen och att jag lyckats läsa in tillräckligt på egen hand för att klara det, men tyvärr är jag också medveten om att det i så fall kräver en tent med just de frågor som jag kan svara på. Man borde få sammanställa sin egen tent :)

Om jag inte blir godkänd nu så får jag försöka läsa kursen nu på våren istället samtidigt som jag skriver diplomarbetet istället för att försöka läsa in allt själv som nu, men det skulle innebära en massa pusslande med tidtabeller.
Och så hade jag ju lovat mig själv att jag skulle ha avklarat alla kurser innan jag börjar med diplomarbetet.

Äh.
Om jag nu iallafall skulle göra ett seriöst försök med den där tenten. Ännu finns det tre och en halv timme kvar för att lära sig nånting.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet