Måndag so far

Idag har jag gjort två ytte-pytte-små saker som har tagit evigheter att göra:
  1. En litteraturförteckning till min forskningsplan. Jag förstår inte varför dom vill veta vad jag kommer att använda för litteratur när jag inte ens själv vet det ännu. Men jag har nu listat några böcker och lite artiklar och tycker att alla får vara nöjda med det.
  2. Filat på ett sju rader långt stycke som skall förklara varför jag skriver om det ämne jag skall skriva om. Öööh. Nyckelbegreppen är Global warming och Alternative energy production. Flummigt värre än så länge alltså. Måste nog fila lite till.
Och så har jag också varit på inflyttningsfest i ett arbetsrum en våning högre upp. Här firar man tydligen alltmöjligt med pommac och små bakelser. Me like.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet