Dagens onödiga: nagellacket


Efter att ha bitit på naglarna i typ 20 år är jag nu über-förtjust i nagellack när jag nuföritiden har några naglar att lacka liksom :) Fast det blir ändå ganska sällan som jag orkar lacka och ha mig - det jobbiga är inte att sätta dit det utan att ta bort det sen när det börjar flagna i kanterna...

Nu väntar jag ändå på att min trogna tjänare lookfantastic.com skall få in det där matta överlacket från essie som hela modevärlden väntar på. Vips blir alla blanka lack matta. Låter för kul för att låta bli att testa.
essies hemsida finns det förresten en rolig funktion där man kan testa hur alla lack ser ut på naglarna, där kan man fördriva tiden en stund om man inte har bättre saker att göra.
Jaja, dippa klart var det ju.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet