Hurtiga hösten - the plan

Jahapp - idag kör jag igång med hurtiga hösten. Dags att göra något åt den usla sommarkonditionen alltså. Den ursprungliga planen var att gå på pace eller bodypump idag för att köra igång alltsammans, men sen bokade jag in en golfrunda istället. Motion är det ju också.

Planen för hösten är att få in tre pass i veckan. Sikta högt liksom. Nu på sommaren har jag fått det att gå ihop nästan alla veckor, och en golfrunda tar betydligt mer tid än en timmes bodypump. Fast iof så har jag inte varit bunden av någon tidtabell på sommaren, men eftersom ett jobb ännu lyser med sin frånvaro så har jag inte någon tidtabell för hösten heller ännu. Tre pass i veckan siktar jag på alltså.

Höstens nyhet som verkade mest lovande var nån slags kampsportsinspirerad träningstimme på gymmet som utlovar tuff och effektiv träning där man skall vinna sig själv. Den kanske jag hinner testa ännu den här veckan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet