Aaaoooommm. harmoni.

Dagens två onödiga:
- klockkort. Det förstör ju varje outfit att ha en plastbricka dinglande kring halsen.
- vintertid. Hellre ljusare kvällar än ljusare morgnar. Ge tillbaka sommartiden eller så får det komma en massa snö och göra allt ljusare nu, tack. Inget mer ihållande duggregn.

Dagens roliga:
tisdag = kreativa dagen. Lapptäckskursen är sannerligen min bästa investering i min mentala hälsa den här hösten. Det där med att man blir lycklig av att röra på sig är bara skitsnack, aldrig är jag så harmonisk som när jag får sy ihop mina lappar. Kreativt arbete är bästa arbetet. Fast jag borde nog gå till gymmet några gånger den här veckan - mitt fysiska välmående och min träningsstatistik skriker.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.