Dagens miljötips



Idag stötte jag på growyn.com - sökmotorn som påstår sig vara miljövänlig och där varje sökning bidrar finansiellt till olika miljöprojekt utan att det kostar nånting (annonsintäkter, you know...).


Nu har jag inte hunnit testa growyn så hemskt mycket ännu, men jag tvivlar på att den kommer att kunna utklassa google i min dagliga användning, mest för att iGoogle är typ det bästa som har hänt mig i internetsammanhang sen jag blev internetberoenden som alla andra. Men som miljötänk är det ju bra - och så mycket lättare att bidra än så här blir det nog inte.


Growyn.com - hur snygg och stilrent som helst...

min iGoogle - ganska yrt men sen kan den också berätta för mig när bussen går, vilket väder det är, vilka bloggar som är uppdaterade och de senaste nyheterna. Och lite annat smått och gott. Hard to beat that.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.