Aj.

Redan tidigare har jag konstaterat att stötdämpningen i mina jumppaskor börjar bli dålig och att det säkert är dags att skaffa nya snart. Igår på aerobicen då vi gjorde stegserier med ganska mycket hopp i en timme märkte jag att det inte kan skjutas upp mera och jag fick lämna bort en hel del av hoppen för att det inte funkade att hoppa med de skorna. Antagligen vred jag också foten omedvetet på något dåligt sätt för att kompensera för den dåliga stötdämpningen för senare på kvällen och inatt värkte foten massor - antagligen någon nerv som kommit i kläm eller någon liten sträckning.

Lite mobilat och ibuprofen senare är den mycket bättre idag om än lite öm. Nya träningsskor får bli dagens investering alltså...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.