Ur fas

Vi hade besök över veckoslutet och det var superkul, men efter varje besök får barnen någon slags besöksbaksmälla. Eller kanske det är jag som får det, vem vet - slutsatsen är iallafall att vi är fullständigt ur synk. 



Idag var det en dag då alla meningar antingen började med Mamma! eller slutade med mamma?!?! och sånt blir jag galen av. Att inte kunna tänka en tanke utan att måsta svara/titta/hitta något/trösta/säga nej med en halv minuts mellanrum. 

Efter middagen var jag så trött på alltsammans att jag hällde en halv flaska badskum i badet och placerade dem där bland bubblorna och så satt jag brevid och hade dem iallafall placerade en stund. 

Nu sover de och ser så snälla ut och rummet doftar tvål. 

Imorgon är det kursdag och jag får diskutera med vuxna människor. Halleluja. 







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet