Fotografering - uppdaterad!

Idag har vi tagit bilder av styrelsen som sen skall komma upp på bl.a. hemsidor och infoblad om oss. Som vanligt ser jag hel-pucko ut. Grejt - en viceordförande som har ögonen fast på typ varje bild. Hurra, liksom. Jag antar att jag får leva med de crappiga bilderna ett år och sedan begrava dem i stillhet.

Nu är det dags för lunch och sedan räkneövning i fysik innan jag åker iväg till Ikea för att köpa snapsglas, pallar, tallrikar och klädhängare.


*Uppdaterad 23.00*
Jag måste vara en idealkund för ikea. Idag tänkte jag vara effektiv och bara (obs! bara - endast - only) ta nedre våningen för att minimera impulsköpen. Men nej. Det fungerade inte. Jag kom hem med en massa impulsköp, inklusive en mysliburk. Av alla onödiga köp - en mysliburk. Men inga snapsglas - fastän det var dem jag egentligen åkte efter. Tack Ikea.

Kommentarer

  1. Sorry, Anna. Du får inte begrava bilderna efter ett år, utan leva med dem mycket längre... Dom har ju fortfarande senaste 10 år kvar på hemsidorna. ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet