Om jag inte fick nånting gjort igår har jag fått desto mer gjort idag - var på bibban redan kl 9 då den öppnade, läste till fyratiden, bakade födelsedagskaka åt M som har födelsedag imorgon, handlade mat och tog en runda i bokhandeln. Däremellan hann jag och T söka igenom sgs alla sportbutiker i stan i jakt på nya slalomrockar åt oss. Jag hittade en som är bra, lämpligt varm och vindtät, snygg och lite figursydd, mycket fickor och annars också cool tycker jag. Den kommer att passa fint med mina svarta skidbyxor.

Kommentarer

  1. att du orkar sitta o plugga så...jag höll på att krevera när jag var tvungen att söätta mig ocg faktiskt plugga ju....

    SvaraRadera
  2. Anna: believe me, jag orkar inte - men tvingar mig själv till det.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet