Lördag

Min lördag började redan 06.30 - måste vara på nationen kl 8 för att hålla en rundvandring i huset åt en annan förening som ville hälsa på oss. Klockan 8 på morgonen en lördag. Insane. När jag kom hem sov jag några timmar till, hade tänkt ta en runda på stan och sen gå på pump men det var fullbokat så jag rymdes inte med. Äsch. Så nu har jag bara slöat hela dagen och är på uselt humör. Suck. Ikväll är det inflyttningsfest, men har ingen fiilis just nu. Måste gå i duschen så kanske det känns bättre sen. Har dessutom fått något skräp i hålet i örat tror jag för nu är det rött och irriterat, så nu kan jag inte ha örhängen. Trivialt, I know - men en till störande sak på en störande dag. Äh. Nu ska jag försöka tycka upp mig lite.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet