Uppdaterad länklista

Idag har jag städat lite i min länklista och lagt till några bloggar, bl.a. min kompis Annas blogg som handlar om hennes upplevelser som utbytesstuderande i Kanada. Sen ramlade det in några länkar till några nya modebloggar som jag fastnat för och lite annat smått och gott också..

Ikväll blir det slapp lördagskväll med mat och kanske en film eller nånting i den stilen. Inte direkt stressigt alltså. Skönt med jullov...

Har konstaterat att det finns många bloggar jag gärna läser, men det är så många att jag inte kommer ihåg alla. Nyligen.se där man kan göra sin egen favoritlista är grejt - då har man ju stenkoll på alla uppdateringar hela tiden. Det är smått beroendeframkallande...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet