aargh.

Min dator har sagt upp kontraktet typ. Först vägrade internet fungera, sen började den göra konstiga ljud. Sen uppdaterade jag windows och nu vägrar den starta nåt program överhuvudtaget. Grejt. M tror att hårdskivan kanske har pajat. yesyes. Sen när jag ringde trevliga fujitsu-siemens-service-telefonen så vägrade de betjäna mig eftersom jag inte hade serienumret till hands då jag ringde från bussen. argh.

Jobbintervjun igår gick bra, men jag vill nog inte ha det jobbet...Det visade sig att det inte alls handlade om någon rapport som man skulle få skriva, utan att jobbet skulle gå ut på att mata in de svaren på undersökningen i nån databas. I 3 månader. För typ ingen lön alls. Så det tänker jag inte göra. Tyskland-jobbet har ännu inte hört av sig...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet