Hemma igen

Dagarna på stugan med styrelsen var jätte roliga; fastän vi egentligen inte gjorde något speciellt, utan mest var ute och badade bastu och åt och chillade och sånt så var det en helt annan stämning när ingen behöver åka iväg på möte eller träning, utan alla hade tid och ro att vara på samma plats samtidigt. Jag tror att det gjorde att vi som grupp kom mycket närmare varann.

Igår kväll hade orkestern spelning på en 70-års dag. Det drog ut på tiden och vi var hemma först vid ett-tiden och då var jag helt slut. Nu har jag just vaknat och konstaterat att nysandet igår har utvecklat sig till täppt näsa, ont i halsen och huvudvärk. Årsfesten ikväll känns inte alls lockande just nu - jag tror att jag tar bilen och kommer hem genast efter supén. Måste städa idag också, imorrn kommer familjen hit på födelsedagsmiddag/kaffe.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet