Bra dag

Idag har det varit en bra dag. Vaknade före väckarklockan ringde (alltid positivt) av att solen sken in (väldigt positivt). Sen hade vi ett bra möte med styrelsen, på eftermiddagen gick jag på bodypump och blev glad då jag igen kunde öka lite på tyngderna. Tråkigt är dock att vad-dom-nu-sen-heter-musklerna på baksidan av överarmarna inte blir alls starkare. Det är antagligen dagens i-lands-problem. Men det roligaste idag var nog mötet med min kommitté på kvällen som blev mycket bättre än jag hade väntat mig, det kom fram många konstruktiva tankar och massor av bra idéer för framtida verksamhet. Nu har jag massor att jobba vidare med, och det är kul.
Nu har jag just gjort mjöd, imorgon skall den tappas på flaskor och då borde den hinna bli klar tills första maj.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.