Tillbaka i stan

Så var påsken över för den här gången, och jag är tillbaka i stan. Påsken på landet var lugn och skön, har inlett joggingsäsongen och är riktigt glad för det verkar som om all träning på vintern har gett resultat - jag orkar jogga mycket längre nu än på hösten. Sånt är ju kul att märka. Annars så hände det inte så mycket, har ätit mammas goda mat och påskägg, löst korsord, läst och sett på TV - bl.a. The Thomas Crown Affair som jag definitiv rekommenderar.

Det eventuella tyskland-jobbet har klarnat upp en aning - platsen skulle vara alldeles utanför Frankfurt och de meddelar mig senast den 24.4 om de har något jobb åt mig eller inte. Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas! Nu är jag alldeles ivrig på att åka och skulle jätte gärna villa ha det; egentligen är det ingen skillnad om jobbet är dåligt och ointressant, Frankfurt är ju mitt i Europa ungefär, tänk vad allt man skulle kunna göra på veckosluten - ett veckoslut i Paris och ett annat i Berlin, typ. Hur kul som helst skulle det vara.

Kommentarer

  1. Jag håller tummarna för tyskland-jobbet åt dig Anna-panna!

    - Anna Jee

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.