Mycket roligt på tisdagen

Orkesterövningen idag var riktigt rolig - festivalerna Stork och Lundakarnevalen närmar sig med stormsteg och det märks på övningarna också; alla är ivriga på att spela och alla tycker att det är roligt. Eller iallafall nästan alla. Roligt var också att sångövningen som jag ledde gick mycket bra.
Nu är jag hemma och laddar telefonen som hade slut på batterier och ser med ett halv öga på någon konstig dokumentär om transsexuella som inte mera vill vara transsexuella. Jag tror det är bäst att jag går och lägger mig.

Ja, just det. Roligt är också att påskgräset har vuxit upp till just passlig längd lämpligt till påsk. På torsdag åker vi till landet över helgen, skall träffa släkten och äta och sova. Kanske inleda joggingsäsongen om det inte är alltför blött på sandvägarna.

Kommentarer

  1. Jag frågar här även om det inte har med ämnet att göra. Du sa att du fyllt i min undersökning och fick ett fel.. var det idag eller igår? Jag fixade nämligen ett fel i morse.

    SvaraRadera
  2. Ah. Det VAR nu idag. Attans, det var ett fel med min databas. Ursäkta att jag spammar lite :)

    SvaraRadera
  3. Ska du till Lundakarnevalen?? Coolt, då kanske man ska åka ner dit =D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.