Galna dagar

Åh vad jag har ont i benen! Är definitivt inte van vid att stå åtta timmar i streck - den sista timmen flyttade jag bara tyngden från ena foten till den andra för att bespara mina stackars vader och det var en ren pina att försöka se vänligt kundbetjänande ut. Suck. Tur att mina arbetsturer de återstående 3 dagarna inte är lika långa. På galna dagarna fanns det för övrigt ingenting av värde, iaf inte på damavdelningen. Folk köper så fuuuuula saker bara för att det är billigt - ibland sku man bara villa skaka om den stackars pensionärstanten med shoppingvagnen på två hjul och säga att du-passar-inte-i-lilagräll-spräckligt-skjorta-i-tältmodell-so-leave-it!!!

Ikväll ska M och jag gå och se på IceAge2. Det blir kul, speciellt för mina ben som inte orkar ta ett enda litet pyttesteg, trots fotbad.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet