Veckoslutet

Vi inledde veckoslutet med en kräftskiva med westerntem i en lada med en hel massa människor. Som gjort för att springa omkring i klöveråkern iklädd sheriffhatt.

Jag hade sheriffhatt, men höll mig borta från åkern till skillnad från vissa andra deltagare.

På lördag var juristen och jag lite svaga och botade oss med en runda på det alldeles fantastiska franska torget på glaspalatsets innergård. Så mycket gott, direkt uppkört från la France och sålt direkt från bilarna av de franska försäljarna som inte ens riktigt orkade låtsas kunna engelska ens lite. Bums kändes det som om jag skulle ha varit tillbaka i Strasbourg. Jag gick lös i ostbilens fina disk och idag bjuds det en maffig ostbricka när juristens föräldrar kommer hit på middag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.